Haha, vissa människor...

Kan inget annat än att skratta åt lilla söta Diina. Hon som tror att jag och Biitchen härmar henne med en GTblogg. Naw, så sött av dig att titta in på våran blogg och lämna en kommentar också ;) Uppskattar det verkligen!
Bilden är från Biitcheens cafe, då Diina kom och trodde att alla skulle hålla med henne. Nja, inte direkt. Hon blev anmäld och portad. 
Nu ska vi inte tänka på såna människor. Vill tacka Biitcheen för att hon fixat min lägenhet. Plus att hon inte är på så bra humör efter det Diina sa, så ge henne gärna stöd och anmäl Diinaskorecoola!

Kommentarer
Postat av: without.

haha bry dig inte om henne, hon beter sig så mot alla!

Svar: Aw, tack!:D
Felicia och Julia

2012-07-17 @ 16:52:50
Postat av: Felicia.

söt, :) Det här är diinaskorecoola. Jag har inte kommenterat på eran blogg förut! om ni kollar ip koden så kan ni se att det inte är samma, så att.. Ni har tagit fel person som mig, för jag har dock inte kommenterat på bloggen.

Svar: Nehe.
Felicia och Julia

2012-07-17 @ 21:24:51
Postat av: Anonym

jag gillar verkligen dina,men nu är hon så dum,jag ska sega till henne!

Svar: Åh, tack:D♥
Felicia och Julia

2012-07-18 @ 14:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0